اتفاق خریداریم

دلم یک اتفاق می خواهد.

مثلا دلم می خواهد چشم هایم را که باز می کنم دیگر نه اشکی برای ریختن باشد نه  غمی برای در دل ماندن..

دلم یک اتفاق میخواهد.یک اتفاق عجیب

مثلا دلم میخواهد چشم وا کنم و ببینم دروغ گفته بودند که مرده ای.

دلم میخواهد در شهر یک مغازه ی اتفاق فروشی باز شود.برویم و اتفاق بخریم!

مثلا پشت برگه ی اتفاقمان نوشته باشد ملاقات با کسی که نیست!

کسی که نمیدانم چند سال و چند ماه است که رفته است....

دلم یک اتفاق میخواهد...

Unreal rea_

Unreal rea
Krystal
I was really confused, and this answered all my queitsons.

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان