خواننده های محترم بخوانند

ادم نسبت به اهنگایی که اسمش توشونه احساس مالکیت میکنه 

حالا یه اهنگ هست اسمش مریم پاییزیه 

انقد دقیق مشخصات مریم رو میده که ادم نمیتونه به خودش بگیره 

اولش میگه واسه من هیچکی تو دنیا مریم خودم نمیشه کلی ذوق میکنم بعد میگه مریم پاییزیه من .بعد هر جور حساب میکنم من پاییزی نمیتونم باشم 😁واسه همین فرض رو بر این میگیرم که اصل داستان مریم زمستونیه من بوده که متاسفانه به خاطر وزن و قافیه تغییر یافته

همین جا از خواننده های محترم تقاضا دارم یکم شل تر بگیرین این نشونه هاتونو ,ادم بتونه به خودش بگیره اهنگاتونو 😁😄مرسی اه 

مر یمی
منم عشق میکنم یه اهنگ مختصِ اسممونِ

اره دقیقا.چه جالب اسمامونم یکیه 😉😍

magystic Reen
فک نکنم هیچ اهنگی به اسم من باشه :|

😂😂😂آخی میخونم برات 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان