شب بخیر کوچولو

خسته و کوفته نشسته بودم تو ماشین و منتظر یه معجزه بودم که صدای اشنا و مهربونش خورد به گوشم:)این طور شد که پدر جان برای اینکه من به برنامه ی رادیویی محبوب دوران کودکیم گوش بدم کل شهرو رانندگی کرد و منم به قصه ی خانوم مرغه و جوجه هاشو موشه گوش دادم .اخرشم تا وقتی لالایی تموم نشد هیچکس از ماشین پیاده نشد و همه کلی یاد کردن از کوچولوگیام و اینکه بدون گوش دادن به این لالایی خوابم نمیبرده.

و اینکه انگار همین دیروز بود که نوار اهنگای دوران بچگیمو دادم عماد و کلی ذوقشو کرد و کلی خوشحال شدم و بعدش اومدم کلی گریه کردم 😁

+من هی هر چند وقت یه بار میرم میشینم پای خاطره هام!خیلی از رفتارا و کارای ادم به خاطره هاش برمیگرده؛یه جورایی انگار خودتو از بیرون میبینی.بعد اونوقت  تغییر کردن خیلی راحت تر میشه چون میفهمی ریشه رفتارات چیه متوجه میشی که خیلی چیزا هست که فقط خودتی که میتونی بفهمیشون و اینکه فقط خودتی که میتونی به خودت کمک کنی ادم بهتری باشی

+اینم بگم ؛دو تا ادم هستن که اصلا معقول نیستن!اصلا عادی نیستن!ولی در عین حال بهترینن !و من ممنونم ازشون بابت قرارداد شفاهیه"این چند وقته رو برای هم اسون تر کنیم" ؛ممنونم که توی یه دنیا زندگی میکنیم!و ممنونم که انقد شبی هم فکر میکنیم .حالا بگذریم از اینکه انقد حرص منو درمیارن و بگذریم از بحثای فلسفیمون  و میزان زیادی الفاظ محبت امیزی که برای هم بکار میبریم 😂😂😂

دایناسور
هر کی به یه تحوی غیر عادیه ، کلا عادی بودن عجیبه

http://daynasor.ir

وا:|

دختر حاجی
منم چن وقت پیش  خرس گنده ی عروسکی کودکی هامو پیدا کردم  و کلی رومانتیک شد فضام :))   


+ آقا با کیا قرارداد شفاهی بستید که این چن وقتو آسون کنید؟ منم بیام واسه منم آسون کنید

😁😁😁

با خودت خنگ:|و مهدیه :|

دختر حاجی
واااا   غیر معقول خودتی   
غیر عادی خودتو جد و آبادته 
دختره ی چیز بی ادب :))  
گستاخ  :دی 

باشه نرگس اروم باش😂😂😂😂منم نمیدونم الان به چی گفت غیر معقول و غیر عادی:|

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان