عنوان نداریم 2


همه 

قبول کرده اند

که دیگر

دوستت ندارم !

و به راحتی

برایم

از تو حرف میزنند ..

و من 

وانمود میکنم

که عین خیالم نیست ...

آن ها

قبول کرده اند

اما

خودم

که با خودم

تعارف ندارم ... !


مریم قهرمانلو

پی نوشت:فراموش کردنت سخته ولی به یاد اوردن سخت تر 

زمان که میگذره بدیای ادما یادم میره ,خوبیاشون یادم میمونه واسه همینه که هر چی میگذره بیشتر دلم برات تنگ میشه

پی نوشت :سخته دلتنگی سخته 

پی نوشت :در روز پنجم طرح پنجاه روز خوشحالی کل غم دنیا تو دلمه .


ویار تکلم
بعضی وقتا میگم ایکاش فراموشی اختیاری میبود!
ویار تکلم
بعضی وقتا میگم ایکاش فراموشی اختیاری میبود!

اره خیلی خوب میشد .شیفت دیلیت میکردی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان