قدیمی طور قاتی پاتی

.

وسط اموزشگاه بحث این بود که کاغذ کادو به کی میرسه ,قیچیمو دراوردم و به طرز عادلانه ای نصفش کردیم 😁

پی نوشت:من قیافم شبی شبنم الساداته ؟بهم میخوره فامیل اوشون باشم؟اصا اوشون مگه ساداته؟چرا با من چنین کرد؟!به من گفت شبنم السادات خواهر مدیر؟!😱😓😨

پی نوشت:اصلا زندگیم رنگی رنگی شده شادم😍

پی نوشت:شما به خواهرت بگو هری پاتر دوست داری اگه نرفت برات بخره 🙌🙌🙌🙌

پی نوشت:

تلفنو قطع کردم و میگم آخ جون خودم میرم خونه ,عجله عجله نمیشه,عسل ابراز خرسندی میکنه ****

خریدمونو کردیم و از آیه اومدیم بیرون ,

میگم وایسا تا بابام بیاد بعد برو 

وایسادیم کنار دیوار و طبق معمول ادما به جفنگ بازیامون میخندن 😁بعد ده دیقه میگم خب ما که منتظریم بیا بریم بستنی بخوریم .بعد ناگهان به عمق فاجعه پی بردم و  وسط پیاده رو وایسادم میگم عسل 😲مگه من به تو نگفتم خودم میرم؟😨😨😨😨😨😨و در نهایتبه معادله  زیر پی بردیم:

خنگ تر از عسل خودشه

خنگ تر از من منم

خنگ تر از عسل منم 

پی نوشت:ادبیات داشتیم ,سر اون قسمتی که ضحاک ,جمشیدو با اره نصف میکنه :

-ببخشید من یه سوال بپرسم؟کدوم وری نصفش میکنه؟(با دست حالت طولی و عرضی رو نشون میده)

بعد میگن که خب طولی قاعدتا ,عرضی که نصف نمیشه 

بعد باز میپرسن که خب داروی بیهوشی داشته؟

بعد میگن که نه اون موقع دندونم که میخواستن بکشن موسیقی میذاشتن براشون که دردو حس نکنن و اینا 

بعد این نرگس کنار گوش من زمزمه میکنه که تازه فک کن اون موقع اره برقیم نبوده که قیژ نصفش کنه ,دو ساعت با اره خرچ خرچ نصفش کرده :/

بعد این همونیه که چند وقت پیش میگفت گوشت خوردم احساس میکنم قصی القلب شدم:|

پارادوکسای عالمیم ما 

پی نوشت اخر😁😁😁😁:با شورو هیجان دارم میگم که عماد خیلی شبیه منه و خیلی احساس خاصی نسبت بهش دارم و رو به راحله میگم که تا حالا شده یکی خیللللی شبیهت باشه؟و انتظار جواب نه داشتم 

بعد راحیل یه نگاه عاقل اندر مری انداخت میگه "اره راهبه"و خب منم به التبع پا شدم رفتم تو اتاق:)جدا هیچوقت به عنوان یه دوقلو بهشون نگا نکردم :|انگار برای بار اول بود که عمیقا درک کردم دو قلوأن 😁😂

ساده __
ینی عالی این شماها.افتخار میکنم بهتون. :)) خصوصن ب سمپادی بودنتون :))

😁😁😁😁😁موجودات خنده داری هستیم کلا😁😁😁😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان