مجموعه پی نوشتک های تابستونی

ترجیحا نخونید

پی نوشت:فرقی نمیکنه که چقد حال تک تکمون مزخرف باشه،مهم نیست که طبق محاسباتم باید روزی 13ساعت درس بخونم،مهم نیست که زندگی چقد میتونه سخت بگیره به ادم ,تا وقتی شما ها هستین ,میشه از همشون گذشت و" خندید":)

هر وقت منو بخواین ,من پیشتون خواهم بود❤

پی نوشت:خب درس خوندن میتونه خیلی اسون تر باشه وقتی چار تا خل و چل میریزید تو کتابخونه:))و خب وقت استراحتتون تماما خل بازی درمیارید😁

یه خبر خوبم اینه که دوشنبه میخوام عمادو بیارم ببینیدش🙆🙆🙆 پی نوشت تر:لازمش یه سری هشتگه که به دلیل حافظه ی #ماهی طورم یادم نیست ولی حدودا باید اینا میبوده:#خ_س#تماسی#ب_ج_ج#خانوم_کاغذ_دارین؟#إ_پلیسه_باتوم_داره_إ_نه_قلیونه_که...#یعنی_خواهر_برادرو_از_طرفین_حذف_میکنیم#زرد_نه_زرد_دوس_دارم#انگار_شمال_حیاط_خونشونه#بیا_خونمون_دلم_برات_تنگ_شده#اون_بچه_ها_که_فرار_کردن_از_دستم#ماهی_گربه#ساینا_فلش_یادت_رفت😂😂#چایی#غارت_غذا#جنگ_قاشق_و_چنگال#ما_باید_هشتا_میبودیم#ما_تعیین_کننده_نیستیم#خیلی_کوچولوگیای_عسل#مشک#محک

پی نوشت اخر و مخصوص مادربزرگ و فرزند عزیزم:به شخصه نباشی روزا مزخرف میگذره


دومین سری:



پی نوشت 1:من به سیر ,بادمجون,خربزه ,کیوی و به طور کلی هر میوه ای که ممکنه حساسیت اور باشه ,به گرد و خاک ,به بوی بعضی از عطر ها ,اسپری ها ,اتکلن ها ,به بوی دود ,به باد پنکه و کولر ,به اینکه به دماغم ضربه بخوره(در حد افتادن عینکم روی دماغم حتی)و #خس_و_دوستان حساسیت دارم ,در مواردی عطسم میگیره در مواردی از جمله مورد اخر کهیر میزنم :دی لدفا رعایت کنید 😂

پی نوشت2:یک دسته از افرادم هستن که از همه جای اتاقشون خوراکی میارن بیرون ،از مغز ادم گرفته تا لواشک کیوی و چپس و بادوم و اینا یعنی همه چی اینارو باهاشون رفت و امد کنید تازشم با مهربونی تمام تل قشنگشونو میدن بهتون که کلی باهاش ذوق کنید

پی نوشت3:چجوری تحملش میکنن ؟واقعا چجوری؟حافظه ی جلبک بیشتره ازش:|

پی نوشت 4:نقاشیایی که امروز کشیدم براتون,خداوکیلا نشون ندین ب کسی

پی نوشت5:چیپس و ذرت عالیه 😁

پی نوشت6:و میرسیم به بحث شیرین هشتگامون:

#دعوا#کشک_بادمجون#سبز_آبی#مغز#خاله_مری#مو#بوره؟#اولاف#تو_بیستو_چهارساعت_تحملش_کن_خودش_میمیره#لباس_گل_گلی_من_نیفته_ها_اقا_این_توپ_توپیه_چتونه_شما#لواشک_کیوی#مدرسه_دوست_را_با_من_چه_شده_است؟#اخر_یه_بار_سر_کلاس_گریه_میکنما:|#هوراااا_تعطیله#باید_بریم_کارازمون_بگیریم😒😒😒😒#من_در_زندگی_قبلیم_خرگوش_بودم#من_پاندا_بودم#منم_چشم_گنده_بودم_نه_نه_تنبل_بودم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان