ورود اقایان ممنوع

این اخلاق مزخرف بد عصبانی بودن منو تقریبا همه میدونن !
یعنی این طوری که اتیش بلند میشه از سرم !!
حالا هی من میخوام ترکشامو شوت نکنم سمتشون ,تقصیر من نیست واقعا!
دیگه اعضا و احشام درونیم ذوب شدن از بس داغ کردم 😒
اقای وضعیت افتضاح من خواهش میکنم زودتر برو ,برو پی زندگیت ,مارم ول کن
اقای بغض لطفا سریع تر ازدواج کن انقد مزاحم من نشو
باز حالا از مزایای محرم اینه که میشینن دور هم گریه میکنن هیچکیم هی پاپیچ نمیشه که اقا چته
حالا الان چمه؟
نمیدونم!

منِ مجازی
قرصاتو خوردی ؟ :/

پشت و رو 😁

Jeana
Sharp thinnikg! Thanks for the answer.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان