چرا تو خودت نباشی و منم خودم نباشم؟

+یه سری ادما هم سنگن منتهی تو قلبشون خورشیدو قایم کردن 

+اصلا خجالت نداره که توی پیتزا فروشی به بابام گفتم برام از اون بادکنکایی که به بچه ها میدن برام بگیره و تاکیدم کردم زردشو بگیره بعدم تو خیابون دوان دوان باهاش رفتم و کلیم ذوق کردم 😊هیچم زشت نیست 🙌

+برو که بریم 😄مریم خندان و شاد و شنگول و اینا از زیر خاک میاد بیرون دوباره 😄

+بادکنک از بهترین اختراعات بشر بوده به خصوص بادکنک هلیومی 😁

+اتاق جدیدمان را بسبار دوست 😃حالا به قول نرگس قوطی کبریت 😁یا به قول خواهرام یخچال 😁بنده بسی درش احساس راحتی میکنم و دوسش دارم و کوچیک بودنشم دوست داشتنیه و سرد بودنشم با بخاری برقی حل میشه 😄

+جالبیش اینه که همه فک میکنن منو خیلی خوب میشناسن حالا اینکه سر سوزنم نمیشناسن منو 

دختر حاجی
هه هه بچه بودیم بادکنک میذاشتیم زیر این بالش های رو مبل مینشستیم روش میترکید یه صدای باحالی میداد

😂😂😂😂😂😂😂من از این کارا نکردم اما با سوزن میترکوندیم ما

دختر حاجی
یه سری آدما سنگن و تو قلبشون خورشید قایم کردن؟   
ینی تظاهر می کنن؟ 
کاری به خورشید و اینا ندارم ولی مثلا خود من بی احساس نیستم ولی حوصله ی نشون دادن احساس هم ندارم این خیلی ربطی به این نداره که خود واقعیمو نشون نمیدم

ن تظاهر نمیکنن .صرفا زیر ظاهر خشک و بی احساسشون کلی مهربونی و احساسات قایم شده ؛مصداق بارزش خودت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان