گیج و ویج توی دایره میچرخم مث پرگار

تیک تیک ساعت جدیدم در حین اینکه خیلی قشنگه بعضی وقتام میره رو اعصاب

شرایط جدید خونه افتضاحه 

همه جا شلوغ پلوغ و به هم ریخته و برای منی که اکثر مواقع دسته بندی دارم و الان دسته بندی هام به هم ریخته زیادی عذاب اوره ,البته تمرین خوبی هم هست برای کنار اومدن با شلوغ پلوغی

و خب تازگیا کشف کردم که من منظم نیستم !نظام مندم!یعنی بیشتر از اینکه مرتب بودن وسایل برام مهم باشی,دست بندی شدنشون توی جای مشخص برام مهمه !و خب این دسته بندیامم قابل تغییرن!اصلا علت اصلیم برای علاقه به ارشیو کردن همینه

ارشیو فیلما و عکسا و موزیکامم جدیدا بعد از ریکاوری به هم ریخته و کلی غصه ی اونم دارم 

یه ایستم تهیه کردم از وسایل ضروری که باید تو کیفت باشه!اگه چیزی تو ذهنتونه بگید بهم 

به حد زیادی هم از لختی رسیدم

دیدین مثلا وقتی یه چیزی خیلی خیلی نامرتبه به جای  مرتب کردنش دوس دارین بریزینش دور و جدیدشو بیارین؟برای اینکه خوب بفهمین چی میگم اینو تجسم کنید:

"کلی زوم کن بزرگ پر از برگه ها شامل نمونه سوال ,متن ,شعر و کلی چیزای مختلف,که همشون قاطی پاتین ,یه سریاشون حتی به درد نخورن ,به اندازه ی سی چهل تا از این زوم کنا فرض کنید!حالا اگه حق انتخاب داشته باشین ,میریزیدشون دور و دوباره ارشیو میکنید یا اینکه همینا رو مرتب میکنید؟"

خب حالا من ذهنم این جوریه !کلی حرف ناتموم کلی علامت سوال کلی تصمیمای نگرفته کلی چیزا که باید مرتب شن!ولی نمیشه!انقد زیاده که ترجیه میدم یا نرم طررفش یا بریزمش دور

میفرمایند که دستامو سفت بگیر چون الان لب پرتگام

هوف که چقد کسل کنندس!هوف که چقد دلم میخواد کلی نقاشی بکشم!وای که چقد سعی میکنم بین همه دوستام تعادل رو رعایت کنم برا همشون به طور مساوی نقاشی بکشم ولی نمیشه!فقط نه تاشون تو کلاسن!نه تا نقاشی شبیه هم خیلیه :))))

به قول قدیم ترای خودم انقد خستم و انقد ناراحتم که دیگه فقطططط میخندم:)))))


دختر حاجی
مریم  حالم ازین شرایط رندگی داره بهم میخوره :)) 

وای نگو😣😣😣😣😣

Leaidan
God, I feel like I shuold be takin notes! Great work
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان