یعنی عاشق این بی ربطو به ربط تبدیل کردنام من 😂

-مامی سرم خیلی درد میکنه

+خوش گذرونیاش مال بیرونشه سر درداشو میاره واسه من ,همشم که خواب بودی ,لباستم مناسب کن دیگه هوا سرد شده معلومه سرت درد میگیره اون نونم وقت خوردنش الان نیست الان باید غذا بخوری ,پنجزه اتاقتم که نمیبندی....

-غلط کردم خوبم 

دختر حاجی
اون نونم الآن وقت خوردنش نیس عالی بود:)) 

😂😂😂😂😂😂😂من اومدم تو اتاقم ده دیقه ای خندیدم فقط

یک علی
اصن انقدر سرِت تو اون گوشیِ کوفتی عه که سرت درد میکنه دیگه -___-

+من وقتی کلمه مناسب رو میبینم اصن کَفَم میبره انقدر میخندم :)))
https://www.instagram.com/p/BK5v5iWhxhc/

اخ اخ اره اینم همیشه میگه مااانم 😂😂😂

واقعا کبیپ مناسبی بود😂😂😂😂

Melly
Normally I'm against killing but this article sltauhgered my ignorance.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان