یک عدد ادم ضد ضربه خریداریم

یک کچل صحبت میکنه 

میشه یکی بیاد باهاش دعوا کنم بلند بلند جیغ و داد بکشم ,حتی از دلخوریای شونصد روز قبلم بگم بعدم های های های گریه کنم بعدم بریم بستنی بخوریم؟

یک علی
خودت هم اصن کتک نخوری ! فقط بزنیش دیگه :|
یه هو بگو کیسه بوکس میخوام دیگه -___-

+ کچل چرا ؟ گیس کشی کردین ؟ :دی

نه کیسه بوکس جاندار نیست باید جاندار باش

اره دیگه فقط من بزنم دیگه😁😁😁😁😁
😂😂😂😂نه کچلم کردن دیگه دیوونه شدم😁😁😁😁

دختر حاجی
یدونه ازینا که میگی واسه منم بخر   
چرا کچل؟ 

پیداش کردم میگم دوتایی بریم اصا 

چون که جچلم کردن

mat
آره آره، میام میام😢

اخه از دست تو که عصبانی نیستم مت ❤کنار تو عصبانیتامو میخورم 

Melia
This is an arilcte that makes you think "never thought of that!"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان