کفش

-به نظر من ابیش خوشگل تره

+هر جور خودت میدونی

*ابی رو انتخاب کردید؟یعنی روحیتون اروم و لطیفه .صورتی رو اگه انتخاب میکردید نشون میداد روحیتون خشنه..

-منننن؟😂😂😂😂لطیف؟😂😂😂😂

+😂😂

پسر جوون خم شد و به جلوی کفشم دست زد.

*اصا ابیه سایزش به پاتون کاملا میخوره .

-ولی کفش لیز نیست ؟

*نه بابا اینجا رو نگا نکنید .اینجا اب بریزه اب گوله گوله میشه:)))))

+😂😂😂

*****

کلا میدونم دیالوگ چیز باحالی نداشت ولی فروشنده های خیلی باحالی داشت میخوام یادم بمونه:)خواستید کفش بگیرید ادرس بدم برید ااینجا خیلی خوبه:))


دختر حاجی
شهر خودمون نیس نه؟ 

نچ.دیاره خواهره

دختر حاجی
های های گریه  
دلم برای اون آقای مهربون خوش صدای کیف فروش که بهمون خودکار داد تنگ شده  
های های

برا صداش بیشتر از خودش

ساده ی ساده

اگه مغازش از اون بوئه که جدید کشف کردم و عاشقش شدم بده،خوب بودنشو تایید میکنم. :))

دیالوگه رو اگه تصور کنی باحال میشه در موقعیت.

😂😂😂😂😂مغازش بو خوب میداد ولی نمیدونم همون بوی مورد نظر تو بوده یا نه

magystic Reen
کفش منم ابیه.
شایدم سبزه (:

مال من ابیه سفید و سبزم داره

Trisha
Wow! Great to find a post knnkicog my socks off!

:)

آتیوک
کفش فروشا همش منو گول میزنن:((

اقا این از اون کفش فروشی خفنا بود😂😂😂😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
This is my word
this is my way
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان